dimarts, 27 de gener del 2009

Ara va de bó

Bones,
Aquest cap de setmana he estat fora i no he pogut aportar res al meu bloc. La veritat es que aixó, si ho fas sovint, t'enganxes, en canvi si ho vas deixant et costa una mica més aportar coses. La veritat es que m'estic plantejant seriosament participar a la Marató de Barcelona, i per aixó m'he donat aquesta setmaneta de marge per poder valorar el meu rendiment i així prendre una decisió més que meditada.
La veritat es que m'he sorprés de com respon el cos en aquest darrers dies i per tant ara estic més decantat cap el si que cap el no.
De totes maneres aixó no altera els meus plantejament d'entrenament i per tant si tot funciona com ho ha de fer, ens veiem a Calaf el diumenge.
Au
Salut i KM
PD: us adjunto l'enllaç de la Botifarunner( Cursa de muntanya a la Llacuna)
http://www.botifarunner.com/

1 comentari:

Teixi ha dit...

Volia anar a la botifarrarunner i estava de viatge, t'informo d'aquesta competició, que es dura i espectacular de collons:

http://triatlotraillesmedesmontgri.blogspot.com/