dilluns, 2 de març del 2009

Marató BCN 2009

Bona tarda,
Una tarda deliciosa, tranquil·la i festiva.
Ahir, per segona vegada, i després de força patiments vaig aconseguir finalitzar la meva segona marató, un repte que sembla senzill quan un ho ha fet, però que no ho és gens. La cursa es presentava com tota una incognita, no l'havia preparat específicament, no havia fet distàncies llargues i per tant tenia el dubte de si seria capaç de resistir física i mentalment el duel amb la distància de filípides. Va costar, en certs moments em vaig trobar bé i fins i tot més bé del que em pensava, però la recta del fòrum i la torre Agbar em va abocar al precipici, però poc a poc i ja veurem.
L'inici es presentava força atractiu, molta gent, una matinal que es presentava fresqueta i un recorregut atractiu pels carrers de la Barcelona turística. Els primers KM van ser un bon punt de partida, rodant còmode al voltant dels 5' km i sentint bones sensacions en tot el cos.
fins i tot a l'alçada de Rossello em vaig ajuntar amb un grup del C.A. Marathon de Crevillent que eren força divertits i amb ganes de passar-s'ho bé.
Però quan vam entreveure el fòrum i la Torre Agbar va començar el suplici, les cames em fallaven, muscularment estava trencat, els isquios volien fer-se un lloc prop dels glutis i aixó em feia defallir, vaig parar, al 30 em vaig prendre un descans per tornar a seguir(un company corredor de Fraga em va fer tornar a arrencar) al 33 vaig tornar a parar, fins i tot vaig parar el crono per donar per acabada la marató. Un cop de sort va ser que segons un autòcton l'estació demetro més propera era a 30 m caminant en direcció contraria a la Marató, i per tant vaig pensar-- si faig 30 minuts caminant endarrera perdo molt temps, i per tant segons la meva filosofia sempre endvant-- poc a poc el cos es va anar recuperant i els sistema muscular seguia responent, l'ensurt es produeix al 34,5 quan ens trobem al malaurat Colin Dunne que hi va deixar la vida, s'ens posava la pell de gallina i em va fer replantejar algunes situacions. Parada al 35 per avituallament sol·lid i d'aquí fins al final amb una arribada memorable.
Au no se si en faré més
Segurament si
Salut i Km