dilluns, 12 de gener del 2009

Va de rècord

Salutacions a tohom,
La veritat es que he tingut ekl blog una mica apagat aquest darrer més, no hi ha cap causa justificada, simplement no hi he escrit res. Motius n'he tingut, vaig fer la duatló de Cabrils i alguna que altra cursa per comentar però no es fins avui que m'omple de satisfacció relatar-vos la meva fita.
He baixat de l'1 40m a la mitja marató. Alguns podreu pensar que tampoc no es tant difícil i que a Sitges em van passar més de 1000 corredors, es veritat, però per mi era un repte que calia superar. També us he de dir que tot i fer-ho amb certa solvència avui estic una mica baldat.
Si voleu mirar els resultats he uedat el 1102, que amb la classificació real es el 1097.
Au salut i KM

1 comentari:

MARTÍ-DOLORS-HUG ha dit...

ENHORABONA MAGÍ!!!! A SEGUIR FENT KM!!!