dimarts, 18 de novembre del 2008

Duatlo de Viladecavalls

Avui ja us escrit havent acabat amb certa solvència la primera duatlo de la mevahistòria atlètica.
La sensació inicial era de sorpresa, ja que la veritat es que hi havia molta gent que semblava de que anava aquesta història, jo, amb la meva BTT de passeig i les meves ganes de passar-m'ho bé em vaig situar tot preguntant dues o tres vegades les entrades, les sortides i les transicions,... amb tantes coses per pensar em vaig oblidar del mes important; no bevia ni menjava res des de l'esmorzar. Tampoc no tenia res per posar-m'he a la boca així que tirant d'aigua vaig aconseguir arribar encara a l'esprint.
Una bona experiència que segurament repetiré practicant una mica més amb la bicicleta ja que el trams més tècnics em van costar una miqueta. Total el 156 de la general. Força bé.
Au
Salut i Km